چهار تفاهم نامه همکاری بین منطقه آزاد ماکو، سرمایه گذاران و مناطق ویژه در حاشیه نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد در مشهد مقدس امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، با حضورحسین گروسی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، تفاهم نامه گسترش روابط اقتصادی منطقه آزاد ماکو با منطقه ویژه اقتصادی سرخس در راستای توسعه برنامه های اقتصادی درحوزه لجستیک و هم افزایی و جذب سرمایه گذاری های داخلی وخارجی منعقد شد.

همچنین توسعه تجارت، ترانزیت و فعال سازی محورهای مواصلاتی چین،‌ آسیای میانه و اروپا با بهره گیری از ظرفیت های طرفین و توسعه حمل و نقل ترکیبی و پشتیبانی از فعالیت های اقتصادی و برقراری ارتباط ملی و بین المللی و صادرات مجدد و ترانزیت خارجی ترانسشیب منت از اهداف این تفاهم نامه بود.

در این نمایشگاه تفاهم نامه مشارکت در راه اندازی واحد تولید تنگستن کاربید برای اولین بار در این بین شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو و شرکت ماشین ابزار تامین صنعت در حاشیه نمایشگاه مناطق آزاد به امضا رسید.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و شرکت توسعه بار لیپار چابهار باهدف توسعه و تقویت زیرساخت های لجستیک و ایجاد تیرپارک در منطقه آزاد ماکو از دیگر دستاوردهای نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس بود.

همچنین تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان منطقه آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی دامغان امضاء شد.

این قرارداد ها در راستای حمایت از کشاورزان و فعالین اقتصادی منطقه، رشد تولید و تحقق شعار سال منعقد شد.

با همکاری منطقه ویژه اقتصادی دامغان ماشین آلات و ادوات کشاورزی با قیمت مناسب و تسهیلات در اختیار کشاورزان منطقه قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر : 3997
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.