به منظور افزایش خدمات و تسریع پاسخگویی معاونت اداره کل استاندارد در منطقه آزاد ماکو با حضور دکتر عبدالملکی دبیر شورایعالی مناطق آزاد به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد ماکو، با عنایت به حجم رو به رشد فعالیت های تجاری، بازرگانی در این منطقه و حضور تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان داخلی وخارجی، لزوم افزایش حضور دفاتر نمایندگی ادارات و نهادهای دولتی در محدوده منطقه آزاد ماکو به منظور خدمات رسانی بهینه به سرمایه گذاران اهمیت داشت.

 پروسه زمان بر بودن انجام آزمایشات و ارائه جواب توسط اداره کل استاندارد استان باعث گردید به منظور تسهیل تجارت و صادرات،‌این دفتر نسبت به ارائه پروسه اخذ استاندارد، نوع آزمایشات مورد نیاز و زمان بندی اقدام لازم را در منطقه آزاد ماکو انجام می دهد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4569
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.