مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره مسابقات فوتسال کارکنان منطقه آزاد که با شرکت 9 تیم در جریان بود با قهرمانی تیم اداره کل حراست پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مجتبی سلیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در دو گروه برگزار شد

وی ادامه داد: مسابقات کارکنان با حضور تیم های آب و برق، توسعه و بنادر، معاونت فرهنگی، فضای سبز، املاک و مستغلات، آتش نشانی، حراست، انتظامات و پشتیبانی با برگزاری ۲۰ مسابقه به سرانجام رسید.

سلیمی یادآور شد: دیدار پایانی بین تیم های حراست و توسعه‌ و بنادر برگزار شد که تیم حراست موفق شد در ضربات پنالتی پیروز گردد.

بنابراین گزارش در نهایت تیم آب و برق مقاوم سوم و  تیم اخلاق معاونت فرهنگی مقام چهارم را کسب کردند. همچنین وحید بهزادی با ۷ گل زده از تیم حراست به عنوان آقای گل، حمزه سلیمانی از تیم توسعه و بنادر به عنوان بهترین بازیکن و رضا عمرانی از تیم آب و برق به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4735
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.