با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، ائمه جمعه ماکو و شوط، رئیس دادگستری و دادستان ماکو، فرمانده سپاه ماکو و جمعی از مسئولین و مردم منطقه ویژه برنامه قرار عاشقی به یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و پاسداشت مقام مادر برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از منطقه آزاد ماکو، امام جمعه ماکو روز چهارشنبه در این آئین با بیان اینکه بانوان، حضرت فاطمه زهرا(س) را اسوه و الگو قرار دهند و زندگانی خود را براساس سبک زندگانی آن بزرگوار ادامه دهند گفت:الگوی زندگی حضرت زهرا (س) هیچگاه کهنه نمی شود، از این رو شناخت سیره فاطمی و تمامی لحظات حیات این بانوی بزرگوار بر همگان لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی افزود: بالاترین ثواب در خدمت به مردم است و این سیره اهل بیت عصمت و طهارت می باشد.

وی با بیان اینکه مدیران نسبت به انجام تمامی شاخص‌های مسئولیت در نظام اسلامی بایستی متعهد باشند ادامه داد: کوچکترین خطای مدیران و کارشناسان در ادارات آسیب به نظام و دین میزند.

حجت الاسلام هاشمی تاکید کرد: کارمندان و مدیران میانی مردم را میتوانند به نظام اسلامی با اقداماتشان دلگرم یا متنفر کنند.

وی ادامه داد: اگر وظیفه و تکالیف درست انجام نشود همگان باید پیشگاه خداوند به شهدا پاسخگو باشیم.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام ملک پور در خصوص فضائل حضرت فاطمه زهرا (س) و مکتب حاج قاسم سلیمانی به ایراد سخن پرداخت .

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4744
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.