نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از فعال‌سازی 45 غرفه ویژه در سطح شهر قشم با هدف کمک به خرید آسان‌ اقلام‌ مورد نیاز میهمانان نوروزی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امر بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مسعود مورموگویی با اعلام این مطلب، اظهار کرد: 30 غرفه از این مجموعه به صورت یک بازارچه در مجاورت مسجد النبی (ص) شهر قشم دایر شده که در زمینه توزیع انواع میوه و تره بار فعالیت می‌کند.
وی ادامه داد: اقلام اساسی مورد نیاز میهمانان شامل نان، انواع کنسروجات، آب معدنی و یخ بسته‌بندی شده بهداشتی هم در 15 غرفه دیگر که محل تجمع بیشتر میهمانان نوروزی است، توزیع خواهد شد.
نایب رئیس کمیته تنظیم بازار و خدمات گمرکی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با تاکید بر اینکه تمام اقلام مورد نیاز مردم در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز 1403 براساس قیمت مصوب عرضه می‌شود، افزود: نیروهای بازرسی چند کمیته از جمله بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات، تنظیم بازار به همراه کمیته بهداشت و سلامت در طول ایام یاد شده بر عملکرد تمامی صنوف نظارت کامل خواهند داشت.
به گفته وی، تاکنون 12 تُن مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 675 هزار ریال و 15 تُن شکر بسته بندی شده به قیمت 990 هزار ریال برای هر بسته سه کیلویی با هدف توزیع در اختیار عاملان فروش شهر قشم قرار گرفته است.
مورموگویی بیان داشت: با هماهنگی اداره جهاد کشاورزی شهرستان قشم و همزمان با آغاز سال نو انواع میوه و تره بار به همراه گوشت قرمز و مرغ گرم هم با قیمت مصوب در شهر قشم توزیع و فروخته خواهد شد.

بنا به این گزارش، جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با توجه به شرایط آب و هوای کاملا بهاری این روزها و ظرفیت‌های طبیعی منحصر بفرد در حوزه گردشگری و مهمتر از همه با مردمانی مهربان و میهمان نواز در طول سال و از سه میر دریایی، هوایی و زمینی میزبان انبوه گردشگران است که اوج این سفرها را می‌توان در ایام نوروز مشاهده کرد.

کد خبر : 5145
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.