رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: با همکاری و هم افزایی سایر دستگاه های مسئول و با تلاش شبانه روزی اعضای کمیته های این ستاد اجرایی، امیدواریم خاطرات خوبی را برای گردشگران در ایام نوروز رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، افزود: تمامی هموطنان و گردشگرانی که برای گذراندن ایام تعطیلات نوروز به جزیره جهانی قشم سفر می کنند، اربابان رجوع هستند و باید برای خدمات رسانی بهتر و شایسته به آنها تلاش کرد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر آمادگی کامل تمامی کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، افزود: برنامه ریزی های ستاد اجرایی خدمات سفر 1403 قشم از اردیبهشت ماه آغاز شده و امیدوار هستیم که با وجود برخی کاستی ها و مشکلات، بتوانیم رضایت گردشگران را تامین کنیم.
رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پایان گفت: ثبت دقیق آمار و اطلاعات و بررسی آسیب شناسانه مشکلات با هدف رفع مسائل و خدمات رسانی شایسته به گردشگران جزیره قشم باید در دستور کار تمامی کمیته های این ستاد باشد.
بنا بر این گزارش، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با هدف ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از سوی روسای کمیته های 16 گانه این و با هدف ایجاد هماهنگی و آمادگی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی این جزیره، برگزار شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5150
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.