رییس کمیته امور شهرداری ها و دهیاری های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از آمادگی کامل تمامی دهیاری های سطح جزیره قشم بویژه دهیاری روستاهای هدف گردشگری در ایام نوروز جهت خدمت رسانی به گردشگران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دفیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وحید جابری با بیان این مطلب، افزود: تمام امکانات روستاها برای پذیرایی از گردشگران بسیج شده و خوشبختانه روستاها با حداکثر ظرفیت در حال ارائه خدمت به گردشگران هستند.
وی ادامه داد: تامین اقلام اساسی از جمله آب، نان، میوه، مرغ تنظیم بازاری و سوخت مورد نیاز جزیره با نحو مطلوب انجام شده و مذاکرات با سایر دستگاه ها جهت تامین نیاز احتمالی با افزایش حضور گردشگران نیز صورت گرفته است.
رییس کمیته امور شهرداری ها و دهیاری های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اضافه کرد: 6 نانوایی کشیک در شهر قشم و 14 نانوایی کشیک در سطح جزیره جهت ارائه خدمت به گردشگران به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به فعالیت می پردازند.
به گفته جابری؛ همچنین برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران در حوزه تامین نان مورد نیاز، دو نانوایی سیار در شهر قشم و یک نانوایی سیار نیز در شهر درگهان مستقر شده اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت خوبي از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و دهياري هاي سطح جزیره به منظور آماده سازي روستاها براي پذيرايي از گردشگران نوروزي انجام شده و توزيع گردشگران در در تمامی نقاط جزیره و کاهش بار ترافيكي شهر قشم انجام شده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5154
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.