رئیس کمیته فنی، زیربنایی و خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: از ابتدای تعطیلات پایان سال و نوروز 1403، حجم زباله‌های تولیدی در این شهر به دو نیم برابر افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سعید اکبریان با اعلام این مطلب، اظهار کرد: تا پیش از آغاز تعطیلات پایان سال و نوروز 1403، روزانه در شهر قشم 60 تُن زباله جمع‌آوری می‌شد که در حال حاضر این حجم به 145 تُن در هر روز افزایش یافته است.
وی با اعلام اینکه هم اینک 220 تن زباله هر روز با تلاش 527 نیروی خدماتی از سطح دو شهر قشم و درگهان جمع‌آوری می‌شود، افزود: سهم زباله‌های جمع‌آوری شده شهر قشم به طور میانگین 145 تن و سهم زباله‌های شهر درگهان هم 75 تن می‌باشد.
رئیس کمیته فنی، زیربنایی و خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: جمع‌آوری زباله در شهر قشم توسط 321 نیروی خدماتی با 12 دستگاه خودروی حمل زباله مکانیزه 6 و 8 تُنی در طول شبانه روز، چهار دستگاه خودروی نیسان به صورت شیفتی و 8 دستگاه کامیونت پیکاپ کمپرسی به صورت شیفتی انجام می‌شود.
به گفته وی، در شهر درگهان هم 6 دستگاه خوروی حمل زباله مکانیزه 6 و 8 تُنی به صورت شبانه روزی و در کنار آن 3 دستگاه خودروی نیسان و 6 دستگاه کامیونت پیکاپ کمپرسی هم به صورت شیفتی کار می‌کنند.
اکبریان بیان داشت: فعالیت کمیته فنی، زیربنایی و خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر قشم همانند 15 کمیته دیگر از 29 اسفند 1402 به طور رسمی آغاز ده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است؛ با تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی کمیته فنی، زیربنایی و خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، خوشبختانه هیچ مشکلدر زمینه انباشت زباله‌ در خیابان‌ها و معابر شهرهای قشم و درگهان دیده نمی‌شود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5186
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.