مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: بنابه درخواست شبکه جهانی جام جم و موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، به مدت سه شب برنامه دل روشنی. به مناسبت عید سعید فطر در منطقه آزاد ماکو بصورت زنده از شبکه جهانی جام جم صدا و سیما بروی آنتن می رود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از منطقه آزاد ماکو محمدرضا اسفندیاری با بیان اینکه این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی و گردشگری برنانه ریزی شده است،در شب عید فطر پخش خواهد شد افزود: معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و شناساندن پتانسیل های گردشگری، آثار تاریخی و طبیعی این منطقه به مخاطبین ایرانی وساکنین کشورهای دیگر از دیگر اهداف پخش زنده این برنامه از منطقه آزاد ماکو است.

وی خاطرنشان ساخت: برنامه دل روشنی به مدت سه شب طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۲۲ الی ۲۴ فروردین از ساعت ۲۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ به وقت محلی از محل همایش ها و نمایشگاه های دائمی منطقه آزاد ماکو پخش می شود.

اسفندیاری ضمن دعوت از ماکووندان برای حضور در صحنه پخش این برنامه در نمایشگاه بین المللی ماکو اضافه کرد: اجرای برنامه های شاد با حضور اهالی منطقه، موسیقی ملی ،‌ برنامه های شاد عید فطر با اجرای هنرمندان ملی و بومی از جمله آیتم های پخش این برنامه می باشد.

شایان ذکر است: این برنامه دومین سال پیاپی است که از منطقه آزاد ماکو به روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود.

 

 

کد خبر : 5253
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.