سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از استقرار و اسکان اضراری بیش از 80 خانوار از گردشگران جزیره جهانی قشم در سه سالن ورزشی شهر قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مجید فرهادی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی بارش های شدید روز جاری (سه شنبه 28 فروردین) در سطح جزیره قشم، شرایط برای اسکان اضطراری گردشگران در سالن های ورزشی فراهم شده است.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته ۱۵ سالن ورزشی در سراسر جزیره برای اسکان اضطراری و موقت قشموندان و گردشگران در زمان بارش باران تجهیز و بازگشایی شده بود که در حال حاضر بیش از 80 خانوار از گردشگران در سه سالن ورزشی شهر قشم استقرار پیدا کرده اند.
به گفته سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ از شب گذشته گروه ها و تجهیزات امدادی در نقاط حادثه خیز و خطرآفرین به منظور مقابله با هرگونه حوادث احتمالی، سیل و آب گرفتگی مستقر شده و به صورت مداوم مشغول خدمات رسانی هستند.
فرهادی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن خیابان ها، معابر و سواحل جزیره، از قشموندان و گردشگران می خواهیم تا از رفت و آمد در مسیرهای خطرآفرین و توقف در حاشیه و حریم ساحل و دریا اجتناب کنند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5303
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.