• رو تیتر: همزمان با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی؛

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از بازدید رایگان بناهای تاریخی قشم همزمان با ۳۰ فروردین، روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل ابراهیم رستم گورانی با اعلام این خبر بیان داشت: به مناسبت فرارسیدن «روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی»، بازدید عمومی از غار خربس و قلعه تاریخی قشم روز پنجشنبه -۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -رایگان است.
وی افزود: در نوروز امسال برای قلعه تاریخی قشم بالغ بر ۶۰۰۰ بازدید ‌و غار خوربس ۲۳ هزار بازدید گردشگران ثبت شد.
گورانی در پایان تصریح کرد: برنامه های لازم جهت توسعه صنعت گردشگری جزیره به ویژه ومرمت آثار تاریخی قشم و فرهنگی جزیره در دست اقدام است و همزمان با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی از فعالان و پیشکسوت های این عرصه تقدیر به عمل می آید.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5306
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.