مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از فعال شدن تیم های نظارتی در بازارهای کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، رحمان سادات نجفی در نشست ستاد هماهنگی نوروزی 1402 با اشاره به آغاز پیک هشتم کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از همه گیری مجدد کرونا و بیماری های فصلی ، تیم های نظارتی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با هدف نظارت ، بررسی و اقدامات پیشگیرانه فعالیت مجدد خود را آغاز کردند.

وی با یادآوری بسته شدن بازارها در آغاز شیوع کرونا و تحمیل خسارت های مالی شدید به بازاریان کیش تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه بطور قطع باعث جلوگیری از بروز تلفات جانی و خسارت های مالی خواهد شد.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش افزود: این تیم های ۲ نفره با حضور در بازارها و مراکز تجاری، ضمن بررسی عملکرد بهداشتی غرفه داران ، راهنمایی های لازم را به گردشگران حاضر در بازارها نیز ارائه می کنند.

سادات نجفی همچنین از آمادگی فعالیت تیم های نظارتی در آستانه سال جدید خبر داد. وی در این خصوص اظهار داشت : تیم های نظارتی نوروزی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با هدف نظارت بر کیفیت و قیمت کالاها و خدمات از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در بازارهای کیش حضور مستمر خواهند داشت.

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش خاطرنشان کرد: شورای حل اختلاف جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز با بهره گیری از کارشناسان خبره ، آماده ارائه خدمات داوری و رسیدگی به شکایات گردشگران و کیشوندان عزیز است.

 انتهای پیام/

کد خبر : 3226
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.