قائم مقام و معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی هواپیمایی کیش گفت: ۷۲ درصد از پرواز‌های شرکت در ایام تعطیلات نوروز در مسیر جزیره کیش اختصاص خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، رامین کاشف آذر افزود: هفتمین هواپیمایی زمینگیر شده شرکت هواپیمایی کیش نیز به زودی و در سال آینده به ناوگان عملیاتی برمی گردد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد پرواز‌های داخلی با بازگشت ششمین هواپیما به ناوگان هواپیمایی افزایش یافته است.

کاشف آذر گفت: در ایام نوروز با کاهش پرواز‌های خارجی و تمرکز بر پرواز‌های داخلی نزدیک به ۴۰ درصد افزایش پرواز‌های داخلی خواهیم داشت.

قائم مقام و معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی هواپیمایی کیش گفت: با بازگشت این هواپیما در مسیرهای داخلی، ۱۵۶ صندلی به ظرفیت ناوگان هوایی کیش اضافه شد.

کاشف آذر خاطرنشان کرد: با بکارگیری این هواپیما بطور میانگین با انجام روزانه ۶ پرواز در مجموع ۹۳۶ صندلی به ظرفیت هوایی کشور افزوده شده است.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز یک فروند هواپیمای ایرباس A۳۲۱ پس از پایان چک سنگین و تعمیرات موتور با استفاده از توان داخلی به ناوگان عملیاتی این شرکت بازگشته بود.

 

کد خبر : 3430
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.