• رو تیتر: معاون اقتصادی سازمان منطقه ازاد کیش خبرداد:

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش از ساخت شهرک نمایشگاهی به وسعت 27 هکتار در مجاورت نمایشگاه بین المللی کیش خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، وحید زارع فکری در حاشیه نمایشگاه پتروکم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به استقبال بالا از نمایشگاه ایران پتروکم و تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه اظهار کرد: جزیره کیش دارای ظرفیت های بالایی برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی ملی و بین المللی است.

وی با تاکید بر حمایت از برگزاری نمایشگاه های تخصصی افزود: وجود نمایشگاه های تخصصی موجب می شود تا متخصصان صنایع مختلف به صورت رو در رو با یکدیگر به تبادل دانش پرداخته و توانمندی های خود را به نمایشگاه بگذارند.

فکری ادامه داد: برگزاری نمایشگاه به رونق گردشگری تفریحی، تجاری و صنعتی کیش افزوده و موجب جذب گردشگران در بخش های مختلف می شود.

وی با تاکید بر نقش حاکمیتی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: کاهش در هزینه های حضور در نمایشگاه و ایجاد زیرساخت هایی مانند مراکز اقامتی، مرکز نمایشگاهی، فرودگاه و کارگو از جمله حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش از برگزار کنندگان و شرکت کنندگاه در نمایشگاه ها در جزیره کیش است.

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه کیش دارای 6 شهرک صنعتی است تاکید کرد: 40 درصد از صنایع فعال در کیش مرتبط با صنایع، نفت و گاز و پتروشیمی است .

وی به ایجاد شهرک نمایشگاهی در مجاورت نمایشگاه بین المللی کیش به وسعت 27 هکتار اشاره و خاطر نشان کرد: شهرک نمایشگاه کیش با سالن های مخصوص برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی و دائمی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش است.

زارع فکری خاطر نشان کرد: بخش مهمی از گردشگری جزیره کیش به گردشگری نمایشگاهی اختصاص دارد که با ساخت این شهرک انتظار می رود گردشگران این حوزه 2 تا 3 برابر افزایش یابد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4957
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.