غرفه سازمان منطقه آزاد کیش در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران توجه بسیاری از فعالان اقتصادی داخلی و خارجی را به خود جلب کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشورمان( اکسپو ۲۰۲۴ ) با هدف فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی امروز در حالی به کار خود پایان می دهد که غرفه سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه خوش درخشید و با استقبال گسترده علاقه مندان به سرمایه گذاری در نگین خلیج فارس روبرو شد. 

از ابتدای گشایش این نمایشگاه، غرفه سازمان منطقه آزاد کیش که به همت شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش بر پا شد؛ کانون دیدارها و رایزنی های اقتصادی و سرمایه گذاری و از پر ازدحام ترین غرفه ها در نمایشگاه بود.

بازدید اشخاص حقیقی و حقوقی،گروه های تامین کننده مالی و صندوق های حمایتی و بازنشستگی، صاحبان برندهای گردشگری ،صنایع و شرکت های مطرح خدمات فنی و مهندسی و گروه های پتروشیمی کشورمان از غرفه سازمان منطقه آزاد کیش و رایزنی در خصوص نحوه راه یابی و حضور در اقتصاد جزیره کیش از جمله دستاوردهای حضور سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است.

همچنین غرفه سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه شاهد رایزنی و گفتگوی سفرای عربستان و بنگلادش در کشورمان،وزیر کشاورزی سریلانکا، رایزن بازرگانی سفارت اسپانیا در تهران و بازرگانان و تجار از کشورهای ترکیه، عراق، امارات عربی متحده، افغانستان، پاکستان، هند،سریلانکا، کنیا،عربستان و عمان با رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان بود.

بر اساس این گزارش،سازمان منطقه آزاد کیش با شرکت در این نمایشگاه و با معرفی ۱۶۲ فرصت سرمایه گذاری، زمینه را برای توسعه، رونق و روزهای امید بخش برای آینده این جزیره فراهم کرده است. بسته‌های سرمایه گذاری معرفی شده در حوزه های مختلف با توجه به طرح جامع کیش تهیه و تدوین شده است و از خصوصیات بارز این بسته های سرمایه گذاری بی نام بودن آن است که با استقبال بازدید کنندگان و متقاضیان سرمایه گذاری قرار گرفت.

گفتنی است مجوز بی نام فرصت های سرمایه گذاری، به بسته های سرمایه گذاری اطلاق می شودکه فرایندهای اداری آن طی و جانمایی و تاییدیه های لازم آن اخذ شده است و این امکان ر ا فراهم کرده که متقاضی سرمایه گذاری به راحتی در حوزه‌های مربوطه سرمایه گذاری و فعالیت خود را آغاز کند. ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در ۱۴۰۳ که از هشتم اردیبهشت در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به کار خود پایان می دهد.

 
کد خبر : 5396
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.