هجدهمین نمایشگاه تخصصی عمران، ساختمان و صنایع وابستته با هدف توسعه و تحکیم همکاری های عمرانی و اقتصادی در کشور از 20 تا 23 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، در این نمایشگاه که در فضایی به وسعت 5 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش در حال برگزاری است بیش از 110 شرکت داخلی تولیدات و توانمندی های خود را در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به نمایشگاه گذاشته اند.

این نمایشگاه با هدف توسعه و تحکیم همکاری های عمرانی و اقتصادی در سطح کشور و ایجاد زمین­های مساعدی جهت جذب سرمایه و فناوری های نوین، گسترش تعاملات اقتصادی از طریق معرفی ظرفیت­ها و پروژه­های عمرانی و فرصت­های سرمایه­ گذاری کشور با حضور نهادهای مالی، شرکت­های خصوصی در حوزه­ های انرژی، گردشگری، عمران و شهرسازی، صنعت، خدمات فنی و طرح های دانش بنیان توسط بخش خصوصی و همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و حمایت سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شده است .

در این نمایشگاه ماشین ­آلات و تجهیزات عمرانی، تکنولوژی و خدمات در زمینه عمران و ساختمان و با هدف تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان مصالح ساختمانی در دو بخش ساختمانی و عمرانی شامل لوله و اتصالات، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و همچینین بخش مالی و سرمایه­گذاری شامل بانک­ها و موسسات مالی و اعتباری، انبوه سازان، شهرداری­ها و سازمان­های وابسته در معرض دید علاقمندان به صنعت ساختمان قرار دارد.

هجدهمین نمایشگاه تخصصی عمران، ساختمان و صنایع وابسته که با حضور علیرضا ابراهیم پور معاون اقتصادی و محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، حمید استیلی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و تیم ملی کشورمان وجمعی از مسئولان محلی گشایش یافت از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ بعدازظهر تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی کیش پذیرای علاقمندان به این صنعت است.

 انتهای پیام/

کد خبر : 3197
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.