مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در نشست با مسؤلان سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر نیاز جزیره کیش به برگزاری مستمر نمایشگاه های متنوع و رویدادهای ورزشی در زمان های مختلف گفت : کیش باید رویداد محور باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی جامعه بازاریان کیش، رحمان سادات نجفی با اشاره به فصل رکود مسافرت در ماه های خرداد و تیر با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی، از همه تشکل ها و جوامع صنفی کیش برای ارائه طرح های اجرایی با هدف رونق جزیره تاکید کرد.

وی با اشاره به طراحی و برنامه ریزی صورت گرفته در جامعه بازاریان و بازرگانان کیش تصریح کرد ؛ هر رویداد در کیش می بایست بصورت مشترک و با همراهی همه بخش های خصوصی و دولتی برگزار شود.

سرپرست هیئت ورزش های دریایی و ساحلی کیش همچنین با اشاره به برگزاری اولین دوره بازی های ساحلی به میزبانی کیش و شکل برگزاری آن در بازار برای اولین بار و تاثیر آن در رونق جزیره و بازارها تصریح کرد که نباید تنها به اینگونه رویدادها اکتفا کرد.

سادات نجفی از مسؤلان جزیره درخواست کرد از همه ظرفیت های تبلیغاتی برای برگزاری و انعکاس این دوره از مسابقات استفاده کنند.

رئیس فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی نیز در این نشست با تشکر از همراهی جوامع صنفی کیش برای برگزاری رویداد کیش گیمز، حمایت معنوی سازمان منطقه آزاد کیش را ضروری و لازم دانست.

رضا شجیع با اشاره به کم نظیر بودن این دوره از مسابقات تصریح کرد ؛ این رویداد ملی حجم فراوان مالی و کاری را می طلبد که با استفاده از گروه های تخصصی مختلف در حال پیگیری و اجراست.

وی با تاکید بر تولید بیش از ۶۰۰ خبر از این رویداد تا پیش از آغاز رسمی آن خاطر نشان کرد: این مسابقات تاثیر بسیار زیادی در تبلیغ جزیره کیش در فضای رسانه ای کشور خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 3650
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.