امام جمعه کیش با بیان اینکه ریشه فرقه‌های انحرافی استکبار جهانی است، گفت: دشمن از اتحاد امت اسلامی در هراس است و از هر فرصتی برای تفرقه افکنی استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، حجت الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش، اظهار کرد: تاریخ نشان داد که همین گروه‌های تکفیری‌ به جای مقابله با استکبار جهانی، در راستای ایجاد نا امنی و کشتار در کشورهای اسلامی وارد عمل شدند که این ذات وابسته آنان به دشمنان اسلامی‌ را نمایان می‌کند.

وی با اشاره به قرار گیری در آستانه روز ارتش، بیان کرد: در اوایل انقلاب برخی‌ها مباحثی در رابطه با انحلال ارتش را مطرح کردند که امام (ره) با ایستادگی مقابل آنان، ارتشیان را فرزندان انقلاب و مردم معرفی کردند.

وی ‌به نقش ارتشیان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ارتشیان از همان روز نخست نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و خواهند بود؛ افرادی مثل شهید صیاد شیرازی نقش بسزایی در جنگ هشت ساله داشتند که باید بازگو شود.

امام جمعه کیش با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مدیران دولتی، اظهار کرد: در حکومت اسلامی باید به قشر محروم‌ جامعه توجه ویژه شود و عدالت برقرار باشد.

وی بر ارتباط بیش از پیش مدیران با مردم تاکید کرد و افزود: کیش می‌تواند نمونه یک حکمرانی اسلامی و یک الگوی موفق در جهان باشد که تحقق آن باید به عنوان دغدغه اصلی مسوولان مطرح شود.

حجت الاسلام بی‌نیاز اضافه کرد: نه تنها معتقدیم که اقدامات ارزشمند دولت نباید نادیده گرفته شود، بلکه باید با انتقاد سازنده به یاری دولت رفت.

خطیب جمعه کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: رژیم صهیونیستی به بن بست رسیده و در باتلاق جنگ دست و پا می‌زند.

وی افزود: کابینه نتانیاهو در حال فروپاشی است و حمله به سفارت ایران در دمشق یک اشتباه تاریخی برای آنان خواهد بود.

امام جمعه کیش خواستار اتحاد کشورهای اسلامی علیه رژیم صهویونیستی شد و خاطر نشان کرد: سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

کد خبر : 5283
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.