امام جمعه کیش گفت: طوفان الاقصی و طوفان الاحرار و در پی آن پاسخ کوبنده ایران به رژیم غاصب صهیونیستی معادلات منطقه را برهم زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز در آیین تجمع کیشوندان که با در دست داشتن پرچم های ایران اسلامی و فلسطین در حمایت از پاسخ قاطع و کوبنده دلاوران و جان برکفان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و استکبار جهانی در مراسم حضور داشتند اظهار کرد: از نیروهای مسلح و سربازان مخلص ولایت که با پاسخ کوبنده و قاطعانه خود ولی امر مسلمین، جهان اسلام و امت اسلامی ایران را شاد کردند تقدیر می کنیم.

وی همچنین با تقدیر از تصمیم گیران و تصمیم سازان برای این حرکت شجاعانه و قاطعانه افزود: در 190 شب گذشته مردم فلسطین و غزه تنها یک شب را بدون ترس از حملات اسرائیل خوابیدند و همین یک دستاورد از این اقدام قاطعانه می تواند کافی باشد.

امام جمعه کیش با اشاره به عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت اسلامی تاکید کرد: طوفان الاقصی، طوفان الاحرار و در پی آن طوفان موشکی و پهپادی شب گذشته ایران در پاسخ به حمله به سفارت ایران در دمشق و پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین سیلی محکمی بود به دشمن صهیونیستی که طبق فرمایشات معظم رهبر انقلاب محقق شد.

وی افزود: این حملات پیامی بود به دشمنان که بدانند در داخل ایران یا در خارج از کشور هر جا و هر نقطه از جهان اهداف و منافع ایران اسلامی را به خطربیاندازند با پاسخ قاطع محورمقاومت و جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهند شد.

حجت الاسلام بی نیاز تصریح کرد: به رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل، حامیان آن و استکبار جهانی اعلام می کنیم که باید این غده سرطانی را کنترل کنید و تا مردم از جنایات های آن رهایی پیدا کنند که اگر به جنایت ها و ظلم های خود در منطقه وکشورهای مظلوم مسلمان ادامه دهند باید بدانند عملیات های بعدی نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل را در پی خواهد داشت.

 

کیشوندان در این مراسم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار حمایت قاطع خود از پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

 

گفتنی است؛ برگزاری رژه خودرویی از مسجد خاتم الانبیا (ص) تا مسجد امام حسن مجتبی(ع) از دیگر برنامه های این آیین بود.

 

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5288
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.