وزیر ورزش و جوانان با اشاره به 270پروژه سنگین نیمه تمام گفت: با تعرفه امروز برای اتمام پروژه های نیمه تمام  با استفاده از منابع دولتی نیاز به 55 سال زمان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سید حمید سجادی در حاشیه نشست صمیمانه با روسای هیئت های ورزشی و پیشکسوتان ورزش در جزیره کیش اظهار کرد: یکی از توقعات به جق مردم از مدیریت جدید ورزش تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام است که هم اکنون علاوه بر 270 پروژه سنگین درشرکت توسعه اماکن ورزشی وجود دارد که با تعرفه امروز نیاز به 10 هزار و 500 میلیارد ریال و 55 سال زمان که به اتمام برسد.

وی افزود: در کنار این پروژه ها حدود 4100 پروژه نیمه تمام سبک تر استانی و ولی وجود دارد که به طور مستقیم دفتر فنی و مهندسی وزارت ورزش پیگیری می کند.

وزیر ورزش ضمن عذرخواهی از مردم بابت پروژه هایی که در گذشته تحویل شده اما آماده بهره برداری نبوده است تاکید کرد: بسیاری از پروژه ها در دوره های گذشته به مردم تحویل شده اما یا آماده بهره برداری نبوده یا برای اتمام نهایی نیاز به میلیاردها ریال بوددجه دارد یا نیرو برای راه اندازی آن نداریم.

وی با بیان اینکه برای اتمام پروژه های نیمه تمام سه راه وجود دارد افزود: راه اول استفاده از منابع دولتی است که برای 270 پروژه نیمه تمام 55 سال زمان نیاز است؛ راه دوم استفاده از مشارکت های مردمی و ایجاد تسهیلات برای مشارکت مردم است و راه سوم استفاده از خیرین ورزشی است و برای موضوع باید موج جدیدی از خیرین ورزشی برای کمک به اتمام پروژههای نیمه تمام و تحویل آن ها به نسل آینده ایجاد کنیم.

سجادی با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های موجود در جزیره کیش تاکید کرد: ورزش های ساحلی در جزیره کیش از جمله ظرفیت هایی است که قابلیت توسعه دارد و بهترین مکان برای تعاملات ورزشی با کشورهای خارجی و دعوت از آن ها برای نمایش عزت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب ورزش جزیره کیش رشد قابل توجهی داشته است بر استفاده از فرصت های موجود در ورزش های ساحلی مانند تنیس، هندبال، والیبال، فوتبال و حتی چوگان ساحلی تاکید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در سفر خود به جزیره کیش در نشست با روسای هیئت های ورزشی، پیشکسوتان ورزش و سرمایه گذاران و مدیران جزیره کیش در خصوص مشکلات حوزه ورزش و بهره برداری از ظرفیت های موجود همچنین ایجاد زیرساخت های جدید گفت و گو کرد.

کد خبر : 2683
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.