برگزاری دوره داوری انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) بود. این دوره  اول آذر ماه جاری در تهران و با حضور مدرس بین المللی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، در اولین دوره بين المللي داوري و استاژ فني هنرهاي رزمي تركيبي MMA  كه به ميزباني فدراسيون انجمن ورزشهاي رزمي ايران در سالن کانون فرهنگی آفتاب در حرم مطهر امام راحل به صورت فشرده برگزار شد بیش از 200 نفر از مربیان رزمی از سراسر کشور حضور دارند.

بنابراین گزارش در این دوره احمد پاک نهاد رئیس هیات انجمن ورزش های رزمی ایران و نادر تیموری مربی کیک بوکسینگ از جزیره کیش حضور دارند.

در اولين دوره بين المللي داوري و استاژ فني هنرهاي رزمي تركيبي MMA  كه به ميزباني فدراسيون انجمن ورزشهاي رزمي ايران با حضور آقاي هوسمان گلن هاوارد از كشور هلند و دانيال شريفي از مدرسان هنرهاي تركيبي از كشور هلند در سالن كانون فرهنگي آفتاب در حرم مطهر امام راحل (ره) به صورت یک روزه و فشرده برگزار شد.

 براساس این گزارش، اين دوره بيش از  250نفر از مربيان رزمي از سراسر كشوردر اين دوره حضور  یافتند.

 گفتنی است، قبل از شروع دوره كليه مربيان و روساي هيات هاي انجمن ورزشهاي رزمي با حضور درمرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های امام و شهدا تجديد ميثاق کردند.

هنرهای رزمی ترکیبی یک ورزش رزمی کامل است که مبارزان می‌توانند از ضربه‌های مشت، آرنج، زانو، پا، فنون درگیری و گلاویزی ایستاده، در خاک، فنون پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند؛ که شامل ترکیبی از تمام ورزش‌های رزمی است.

کد خبر : 2707
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.