ارمیا نصر کودک اسکیتر کیش برای جذب کمک های مالی به یونیسف ایران، در رویداد ۲۴ ساعت اسکیت دور دنیا به عنوان نماینده اسکیت سرعت جزیره کیش شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا به نقل از روابط عمومی شرکت عمران آب و خدمات کیش ، ارمیا نصر کودک اسکیتر ۱۰ ساله جزیره کیش توانست با شروع از میدان غدیر با پیمودن مسیر بلوار ولایت، تا روبروی فرهنگسرای سنایی و در ادامه بزرگراه خلیج فارس (رینگ سرعت)، لاین اول تندرو و در نهایت بازگشت به نقطه آغاز تا جایی که یک ساعت کامل شود را برای جذب کمک های مالی تلاش کند.این رویداد با هدف معرفی جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری کشور و به جهت جذب کمک های مالی خیرین به یونیسف برنامه ریزی شده بود.گفتنی است رویداد ۲۴ ساعت اسکیت دور دنیا برای جذب کمک های خیرخواهانه می باشد و رکورد اسکیتر در یک ساعت منجر به کاهش یا افزایش میزان پرداختی خیرین خواهد شد.

خیرین عزیز می‌توانند هدایای خود را به حساب یونیسف ایران واریز نموده و رسید آنرا برای ثبت در سامانه رویداد جهانی اسکیت ۲۴ به واتساپ ۰۹۰۵۴۷۷۵۲۷۰ ارسال کنند.

 

کد خبر : 3879
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.