سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به زیرساخت‌های ورزشی در کیش گفت: کیش به عنوان نگین خلیج فارس به کمپ تیم‌های ملی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، «امیر قلعه نویی» روز شنبه در حاشیه بازدید از زمین‌های فوتبال جزیره کیش و در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: رشد زیرساخت‌های ورزشی در کیش طی چند سال گذشته شگفت انگیز است و زیرساخت‌های بی‌نظیری در بحث زمین‌های فوتبال در این جزیره ایجاد شده است.

وی‌ ادامه داد: آب و هوای کیش در ۶ ماه دوم سال بی‌نظیر است و می‌تواند به نقطه قوتی برای برگزاری اردوهای تیم ملی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه کیش امروز به یک دهکده ورزشی تبدیل شده است، افزود: به نظرم این جزیره آماده تیم داری در لیگ برتر فوتبال است و نباید به آن بی توجهی شود.

کد خبر : 4166
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.