معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گفت: در آبان ماه سال جاری، کیش میزبان مسابقات «مسترز» قهرمانی آسیا در رشته اسکواش خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، «عزیزاله فرضی‌پور»با اشاره به جلسه مشترک با «امیر عزیزی» رییس فدراسیون اسکواش کشور، اظهار کرد: طبق تفاهم نامه امضا شده، این جزیره زیبا در آبان‌ماه سال جاری به مناسبت روز کیش، میزبان مسابقات مسترز قهرمانی آسیا و جایزه بزرگ بانوان و آقایان خواهد بود.

وی‌ ادامه داد: طبق این تفاهم نامه مقرر شد تا در دی ماه نیز مسابقات بین المللی psa اسکواش را میزبانی کنیم.

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش با بیان اینکه این جزیره استانداردهای روز جهانی در میزبانی از بازی‌های بین المللی اسکواش را دارد، اضافه کرد: در جلسه مشترک با رییس فدراسیون اسکواش، میزبانی از اردوهای تیم ملی و بهره مندی از ظرفیت اسکواش جزیره کیش نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا این جزیره مرجانی میزبان تمامی اردوهای ملی فدراسیون اسکواش باشد.

گفتنی است، مجموعه اسکواش جزیره کیش متشکل از پنج کورت بازی، باشگاه بدنسازی اختصاصی و سایر امکانات رفاهی است که استانداردهای روز جهانی را دارد.

کد خبر : 4196
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.