جمعی از مسئولان ارشد باشگاه استقلال شامل مدیرعامل و برخی اعضای هیئت مدیره قصد دارند هفته آینده به جزیره کیش سفر کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از خبرگزاری تسنیم، طبق اطلاعات و مستنداتی که در اختیار خبرنگار تسنیم قرار دارد، جمعی از مدیران و افراد شاغل در باشگاه قصد دارند هفته آینده سفری 4 روزه به جزیره کیش داشته باشند.

تاریخ رفت این سفر دوشنبه 15 آبان و زمان برگشت پنجشنبه 18 آبان در نظر گرفته شده است. 11 نفر از مسئولان و افرادی که به نوعی با این باشگاه در ارتباط هستند، قصد عزیمت به کیش را دارند.

علی خطیر (مدیرعامل)، مهدی حیدرزاده و فرشید سمیعی (اعضای هیئت مدیره)، فاطمه خطیر (وکیل باشگاه)، نصرالله خواجه‌گیری (معاون اجرایی)، علی دولتشاهی (از اعضای اقتصادی پیشین باشگاه استقلال)، علی حیاتی - که گفته می‌شود رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر است- به همراه چند نفر دیگر که در مجموع 11 نفر می‌شوند افرادی هستند که برای ساعت 15 روز 15 آبان برای‌شان بلیت کیش رزرو شده است. محل اسکان این افراد یکی از هتل‌های معروف کیش در نظر گرفته شده که 11 اتاق در اختیار نفرات نامبرده قرار می‌دهد.

علت این سفر هنوز اعلام نشده، ضمن اینکه مشخص نیست هزینه آن از چه محلی تأمین شده است.

پیش از این علی خطیر برای انتقال مسابقات خانگی استقلال به کیش سفر کرده بود، موضوعی که با انتقاد جواد نکونام و بازیکنان استقلال مواجه شد و آنها اعلام کردند که در تهران بازی می‌کنند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4396
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.