سیده زهرا دانشجوی رشته دکتری دارو سازی در دانشگاه علوم پزشکی بندر عباس و ساکن جزیره کیش در شانزدهمین دوره از رویداد بین المللی علمی فیزیک در کشور سوییس با راهبری تیم ایران از میان 21 کشور جهان به ویژه "امریکا، کانادا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ژاپن و...منتخب در بخش کنفرانس IPT فیزیک شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، تیم ایران با حضور”سیده زهرا حسینی، امین رضا محمودی، ماهان فلاح پور” با حضور در بخش کنفرانس و ارائه مقاله علمی در مسابقات بین المللی فیزیک که در دانشگاه زوریخ سوئیس در سال ۲۰۲۴ برگزار شد شرکت کردند و منتخب در Pre-selection این رویداد بین المللی شدند.

بنابراین گزارش، از افتخارات دیگر این کیشوند که در کارنامه علمی وی به ثبت رسیده است می توان به کسب مدال نقره مسابقات کشوری فیزیک جوانان PYPT در سال ۱۴۰۰ و کسب رده چهارم تیمی در مسابقات جهانی فیزیکدانان جوان IYPT که در سال ۲۰۲۲ در کشور رومانی برگزار شد و همچنین کسب مدال نقره مسابقات جهانی فیزیک BUCA IMSEF در کشور ترکیه اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5431
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.