مجموعه میکامال یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری تفریحی کیش است که رسما واگذاری واحدهای تجاری خود را آغاز کرده است تا در یک بازه زمان 6 تا 8 ماهه آماده بهره برداری عمومی شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، نادرکشتکار مدیرعامل و سرمایه گذار مجموعه میکامال در کنفرانس خبری که به مناسبت آغاز تحویل واحدهای تجاری این مرکز تجاری با حضور اصحاب رسانه کیش برگزار شد از تحویل 400 غرفه تجاری میکامال به مالکان و بهره برداران در دوره 2 ماهه خبرداد و اظهار داشت: غرفه ها به سرمایه گذاران تحویل می شود تا در بازه زمانی 6 تا 8 ماهه به موازات تکمیل دیگر بخش های تجاری و تفریحی، صاحبان و بهره برداران غرفه های تجاری یاد شده نیز، با تکمیل دکوراسیون واحدهای خود، برای بهره برداری و افتتاح عمومی آماده شوند.
وی با تقدیر از حضور رسانه ها در این نشست این ارتباط و تعامل دو سویه را بسیار مثبت و ارزنده برشمرد و با بیان اینکه در روزهایی که جامعه تشنه دریافت خبرهای امیدآفرین است سوال و جواب های این نشست می تواند بارقه امیدی برای شهروندان، گردشگران و کشور باشد افزود: پس از سال ها فراز و نشیب اقتصادی و غیر اقتصادی و تلاش های بی وقفه مجموعه میکامال به روزهای خوش بهره برداری نزدیک می شود.
کشتکار با بیان اینکه مجموعه میکامال با عظمت خود در بخش های مختلف با 10 درصد از جمعیت، زیرساخت ها و امکانات کیش ارتباط مستقیم دارد تاکید کرد: بهره برداری از مجموعه در سه مرحله صورت خواهد گرفت که امروز در مرحله اول تحویل واحدهای تجاری به مالکان و بهره برداران در راستای آماده سازی و تکمیل دکوراسیون داخلی به نسبت کار و فعالیت مرتبط صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اهمیت استانداردسازی در مجموعه میکامال نیز گفت: همه ما جمع شدیم در جزیره و این شهر را برای زندگی انتخاب کرده ایم که یک شرایط مطلوب برای خود و یک کار خوب با خاطره ای خوش برای گردشگران رقم بزنیم که لازمه آن امنیت است که در کیش با تمام استانداردهای جهانی مهیا است.
سرمایه گذار مجموعه میکامال ادامه داد: میکامال دارای دو آیین نامه است که به امضاء تک تک بهره برداران می رسد یکی آیین نامه طراحی دکوراسیون که باید توسط همه رعایت شود و دیگری آیین نامه مدیریت که در آن ذکر شده است که بهترین خدمات به مردم در این مجموعه ارائه شود.
وی در خصوص آموزش پرسنل مجموعه نیز به انعقاد تفاهم نامه شرکت میکاراد از شرکت های زیرمجموعه میکامال با دانشگاه جامع علمی و کاربردی کیش اشاره کرد که به واسطه این تفاهم تمامی پرسنل این مجموعه در بخش های مختلف باید آموزش های لازم در خصوص نوع فعالیت خود را در این دانشگاه گذرانده و مهارت های لازم را کسب کنند.
مدیرعامل شرکت پارس‌میکا‌کیش، با تاکید بر اینکه در مجموعه میکامال، جز "رونق اقتصادی کیش" هیچ هدفی مدنظر نبوده است، با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه و مشارکت بانک گردشگری تصریح کرد: به تمامی بهره‌برداران غرف که بالغ بر ششصد عدد می‌باشد، جهت تجهیز و دکوراسیون غرفه‌های خود وام قرض‌الحسنه‌ی یک میلیارد تومانی با تنفس ۶ماهه، و بازپرداخت ۵ساله با سود ۱۸ درصد تعلق می‌گیرد تا با کمترین دغدغه، به بیشترین و بهترین خروجی‌ها بیاندیشند.
مدیرعامل میکامال تاکید کرد: اعتقاد داریم کسانی که در کشور سرمایه گذاری می کنند قابل ستایش هستند زیرا به کشور، مردم و نظام علاقه مند و وفادارند.
وی با اشاره به میزان اشتغالزایی و جذب نیرو در این مجموعه اشاره کرد و افزود: درمرحله او 300 نفر جذب واحدهای مختلف کار و اشتغال در میکامال خواهند شد و در کل این مجموعه برای 4000 نفر کار ایجاد خواهد شد.
کشتکار در خصوص هایپرمارکت مجموعه میکامال نیز گفت: فضای 4 هزار متری در اختیار بهره بردار هایپر مارکت قرار گرفته که از فعالان اقتصادی توانمند وخوشنام جزیره کیش است.
وی با اشاره به تامین نیازهای فود کورت میکامال که در طبقه اخر این مجموعه قرار دارد  افزود: بهره بردار هایپرمارکت مجموعه طراحی خود را از 2 ماه پیش آغاز کرده است و تا پایان اردیبهشت ماه وارد چرخه فعالیت و خدمات رسانی می شود.
کشتکار با اشاره به بخش های متنوعی که در مجموعه میکامال طراحی شده است افزود: برای تامین نیروهای مورد نیاز این مجموعه در نظر داریم از استعدادها و ظرفیت های جزیره کیش در ابتدا و تمام کشور با برندهای معتبر، نیروهای کیفی و افراد توانمند استفاده کنیم.
وی همچنین از بهره برداری تله کابین میکامال در ایام نوروز و به صورت رایگان برای گردشگران خبرداد.
ایلهان کاراکایا مدیرکل مرکز خرید مجموعه بزرگ میکامال نیز با اشاره به اینکه رسانه ها در موفقیت هر مجموعه از اهمیت و ارزش بالایی برخوردارند افزود: حدود یک سال است که در میکامال برای نظارت و بهره برداری حضور یافته است و بیش از 12سال است که در ترکیه و خاورمیانه مدیریت بهره برداری از مجموعه های مختلف را برعهده دارد اما میکامال از بین همه تجربه های گذشته متفاوت است.
وی با اشاره به ویژگی های منحصر بفرد مجموعه میکامال افزود: میکامال تنها مجموعه ای است که بیش از 10 مرکز تفریحی را زیر یک سقف جمع آوری کرده است. 

میکامال بزرگترین مجموعه تجاری، تفریحی در نوار شمالی خلیج فارس و از بزرگترین مراکز تجاری خاورمیانه و شمال آفریقا است که از سال 91 طراحی و ساخت آن آغاز شده است و به گفته مدیرعامل آن در شهریورماه 1400 بهره برداری عمومی آن آغاز شده و درهای این مجموعه به روی مردم باز خواهد شد.

 عکس: فاطمه یاقوتی

انتهای پیام/

 

کد خبر : 2345
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.