• رو تیتر: سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش:

معاون توسعه مدیریت و سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ظرفیت ها و اکوسیستم گردشگری در کیش وجود دارد که در کمتر منطقه ای دیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، مهدی ادیبان در نشست ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات منطقه آزاد کیش با بیان اینکه کیش با سه مزیت منطقه آزاد بودن، پیشران سرمایه گذاری در میان مناطق آزاد و مزیت های گردشگری سرمایه ارزشمندی برای کشور است اظهار کرد: اکوسیستم گردشگری در کیش شکل گرفته است که در کمتر جایی ممکن است این اکوسیستم وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه وجود هتل ها در کیش به عنوان یکی از محورهای مهم گردشگری ارزشمند است افزود: مراکز اقامتی محرکهایی برای حضور گردشگران و بهره مندی از دیگر فرصت ها و مزیت های گردشگری است.

ادیبان به وجود 30 هتل نیمه کار در کیش اشاره کرد که به دلایل مختلف ساخت آن ها با مشکلا مواجه شده است خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا موانع اتمام این هتل ها که از 10 تا 70 درصد پیشرفت داشته اند رفع شود.

همچنین به گفته ادیبان کارگروه مانع زدایی از گردشگری با هدف هموار سازی مسیر توسعه در جزیره کیش تشکیل شده است

دومین نشست ستاد جهش سرمایه گذاری در جزیره کیش با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و یژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش وجمعی از معاونت ها و مدیران سازمان در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 4043
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.