مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش گفت: کیش اینوکس از قویترین نمایشگاه های عرصه اقتصاد کشور است و منتقدان برای آشنایی با ظرفیت های مناطق آزاد بهتر است در این نمایشگاه ها شرکت کنند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، رحمان سادات نجفی اظهار کرد:‌ نمایشگاه «کیش اینوکس» با مجری توانمند و قوی به یک رویداد تقویمی در کیش تبدیل شده و مهمترین رویداد اقتصادی کشور با محوریت کیش و مناطق آزاد است که برای دهمین سال در جزیره کیش برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از این رویداد بین المللی برای تقویت بخش خصوصی کیش استفاده شود، افزود: طی چهار روز برگزاری این نمایشگاه تمامی بازیگرانی که در اقتصاد کشور نقش موثری دارند و به صورت عادی ملاقت و ارتباط با آنان شاید میسر نباشد در این رویداد بزرگ شرکت کرده و در دسترس فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران قرار می‌گیرند که این فرصت مغتنمی است که باید از آن به خوبی بهره برد.

«سادات نجفی» با بیان اینکه بهترین و موفق ترین تفام نامه‌ها و قراردادهای این جامعه تجار با بانک‌ها و بیمه‌ها در زمان برگزاری نمایشگاه‌های «کیش اینوکس» رقم خورده است، افزود: نمایشگاه‌ها در تمامی کشورها محلی برای آشنایی، ارتباط، مذاکره و تفاهم نامه ها است و ما باید از ظرفیت های ایجاد شده در حد توان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در شرایط خاص اقتصادی به خصوص از نظر تحریم‌ها قرار دارد تاکید کرد: اما این محدودیت ها به این معنا نیست که از فرصت های موجود غافل شویم.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با تاکید بر اینکه جامعه بازاریان نیز در این نمایشگاه به حضور فعال و موثر حضور خواهد داشت، افزود: جامعه بازاریان با در نظر گرفتن منافع اعضاء‌ خود در نمایشگاه حضور فعال داشته و تلاش می‌کند از همه ظرفیت های موجود استفاده کند.

وی ابراز امیدواری کرد که مدیران و مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش از ظرفیت‌های موجود در مسیر ترمیم و تکمیل زیرساخت‌ها و جذب سرمایه گذاران به خوبی استفاده کنند.

«سادات نجفی» از ساکنان و گردشگران کیش برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد و گفت:‌ هر چه این نمایشگاه‌ها قدرتمندتر و قوی تری ارائه شود، نقش موثرتری در جذب سرمایه گذار و گردشگر خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه منتقدان مناطق آزاد و افرادی که موافق این مناطق نیستند باید در این نمایشگاه‌ها حضور یافته و با ظرفیت و توانایی مناطق آزاد آشنا شوند، خاطر نشان کرد: روی سخنم بیشتر با کسانی است که در خصوص مناطق آزاد تصمیم گیر و تصمیم ساز هستند و مناطق آزاد را به صورت غیرمنصفانه نقد می کنند؛ این افراد باید بدانند مناطق آزاد در نقطه صفر مرزی و بدون هیچگونه امکانات دولتی رشد و توسعه یافته‌اند و باید برای ادامه این رشد و توسعه به این مناطق کمک کنند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4417
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.