در نشست مدیرعامل جامعه بازاریان وبازرگانان کیش و اعضاء هیدت مدیره بازار ونوس مهمترین دغدغه فعالیت اقتصادی و غرفه داران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی جامعه بازاریان کیش، در این جلسه که با حضور اعضای هیئت مدیره بازار ونوس روز پنج شنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ با هدف بررسی و تبادل نظر در خصوص مسائل مالیاتی در دفتر مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش برگزار شد ، اخطاری - رئیس هیئت مدیره بازار ونوس - ضمن تشکر از همفکری و حمایت های همه جانبه جامعه بازاریان و بازرگانان کیش،  مهمترین دغدغه امروز فعالین اقتصادی و غرفه داران را مسائل مالیاتی و حقوقی عنوان کرد.

مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز در این دیدار با اشاره به رفع تعرض بیش از ۱۷ هزار پرونده مالیاتی در سنوات گذشته با پیگیری های جامعه بازاریان و بازرگانان کیش ، به روز نبودن اطلاعات مالیاتی و عدم بهره مندی از کارشناسان خبره مالی در تنظیم اظهارنامه مالیاتی توسط فعالین اقتصادی را موجب گرفتاری مالیاتی غرفه داران عنوان کرد.

سادات نجفی با تأکید بر تفاوت قوانین مالیاتی حاکم در مناطق آزاد با سرزمین اصلی ، از فعالین اقتصادی دعوت کرد با حضور در دوره های آموزشی که توسط جامعه بازاریان و بازرگانان کیش برگزار می شود ، اطلاعات مالیاتی خود را بروز کنند.

وی همچنین با اشاره به نحوه اداره برخی از بازارهای کیش و نواقص موجود در شیوه مدیریت ، بمنظور جلوگیری از تشکیل پرونده های حقوقی ، توجه به اجرای کامل آیین نامه ها و قوانین تملک آپارتمان ها توسط هیئت مدیره بازارها را اقدامی ضروری و اجتناب ناپذیر دانست.

سادات نجفی با تأکید بر نقش مشورتی و آموزشی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در خصوص آگاهی بخشی در خصوص چگونگی اجرای آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل ها و رفع ابهامات ، از هیئت مدیره بازارهای کیش دعوت کرد برای جلوگیری از بروز مشکلات حقوقی و مالی و مالیاتی ، در جلسات فصلی برنامه ریزی شده توسط جامعه حضور یابند‌.

در این نشست مهمترین مسائل و مشکلات بازار ونوس ، مطرح و برای حل آنها راهکار ارائه شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4769
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.