کمک های غیرنقدی کیشوندان به ارزش سه میلیارد و سیصد میلیون تومان روز گذشته راهی مناطق آسیب دیده از سیل در استان خوزستان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، عبدالله علیخانی معاون جمعیت هلال احمرمستقل کیش در حاشیه ارسال کمک های غیرنقدی کیشوندان به مناطق آسیب دیده از سیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمک های انسان دوستانه غیرنقدی مردم در جزیره کیش شامل پوشاک، لوازم منزل، پتو، مواد غذایی و لوازم بهداشتی به صورت زمینی پس از آماده سازی و بسته بندی به مناطق سیل زده خوزستان ارسال می شود.

معاون جمعیت هلال احمر مستقل کیش با بیان اینکه مردم کیش همواره در کمک به هموطنان خود در شرایط بحرانی پیشقدم بوده اند افزود: در زلزله کرمانشاه نیز ساکنان جزیره کیش با توجه به سرانه جمعیت 40 هزار نفری کمک های بی سابقه ای داشتند.

وی با اشاره به کمک های 4 میلیارد و 800 میلیون تومانی مردم کیش در حادثه زلزله کرمانشاه میزان کل کمک های نقدی و غیرنقدی کیشوندان به سیل زدگان را بیش از 5 میلیارد عنوان کرد و افزود: مردم جزیره کیش در این برهه از زمان نیز توانستند با کمک 5 میلیارد و 350 میلیون تومانی نقدی و غیرنقدی خود نسبت به سرانه جمعیت در رتبه برتر کمک های مردمی به آسیب دیدگان از حوادث سیل قرار بگیرند.

غلیخانی با تقدیر از مردم و مسئولان در جزیره کیش در رابطه با کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات حمل و نقل و گمرک و ارسال کالاهای نقدی در صورت امکان کیشوندان کمک های خود را به صورت غیرنقدی توسط سامانه 780 * یا شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر واریز کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

کد خبر : 1602
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.