خانه مطبوعات و رسانه کیش در پیامی درگذشت خبرنگاران جوان خبرگزاری های ایرنا و ایسنا را به جامعه رسانه ای کشور تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

گاه کلمات هم قاصرند از بیان آنچه در دل ها می گذرد.

ضایعه دردناک و تاسف بار درگذشت دو تن از همکاران گرانمایه رسانه ای درحادثه غم انگیز  واژگونی اتوبوس در آذربایجان غربی خانم ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، اندوه بزرگی است که جامعه رسانه ای ایران اسلامی را داغدار کرده است.

خبرنگاران انسان های شجاع، جسور و سرشار از شور و عشقی هستند که با هدف تعالی جامعه و کشف حقایق در مسیری سخت و ناهموار قدم می گذرند.

انسان های فرهیخته ای که برای دستیابی به اهداف بزرگی چون شفاف سازی، اطلاع رسانی و ارتباط میان مردم و مسئولان و رهایی از مشکلاتی که هر روز بیش از گذشته جامعه انسانی را درگیر خود می سازد از هیچ ایثار و خودگذشتگی دریغ نمی کنند.

اعضاء خانه مطبوعات و رسانه های کیش ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به جامعه رسانه ای کشور و خانواده های معظم و همکاران این دو بانوی خبرنگار و توانمند خبرگزاری های ایرنا و ایسنا و درخواست رحمت واسعه الهی از درگاه خداوند منان برای این عزیزان سفر کرده و صبر و تحمل برای خانواده های گرامی آنان، آرزوی سلامت و شفای عاجل برای مصدومین و مجروحان سانحه را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر : 2468
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.