با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور، محمدرضا نوایی لواسانی سکان دار مدیریت منطقه آزاد کیش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید سازمان منطقه آزاد کیش با حضور سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد کیش، روسای نهادها و سازمان های مستقر در جزیره کیش در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

تدوین نظامنامه شهر اسلامی

امام جمعه کیش در این مراسم با تبریک میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) و تقدیر از تلاش های جعفر آهنگران در دوره مدیریت خود اظهار کرد: نهاد امامت جمعه به عنوان متولی فرهنگ در جزیره کیش همانند همه دوره های قبل تمام قد در کنار مسئولان و در خدمت فرهنگ ناب اسلامی در کنار مردم و مسئولان جزیره کیش قرار دارد.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا ذهنیت خوبی که از کیش در اذهان مردم ایران وجود دارد همچنان باقی بمانند و مردم به جزیره کیش به عنوان یک شهر مدرن اسلامی، با فرهنگ و قانونمدار نگاه کنند از تدوین نظامنامه شهر اسلامی توسط نهاد امام جمعه کیش با بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه جزیره خبرداد و افزود: این نظامنامه در اختیار شورای سیاستگذاری نهاد امامت جمعه قرار داده شده او امید است که مسئولان جزیره کیش از این نظامنامه استفاده کنند.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه نظارت بر کار مسئولان و احیانا تذکر به آن ها از وظایف نهاد امام جمعه است تاکید کرد: ما همچنان به این وظیفه تشکیلاتی خود عمل کرده و در کنار مسئولان هستیم.

وی با گلایه از اینکه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش با حکم سرپرستی به این سمت منصوب شده اند خاطرنشان کرد: توقع ما این بود که آقای سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد فرد مورد نظر را با حکم مدیرعاملی برای جزیره انتخاب کنند تا فضا برای کار و ترقی در کیش فراهم شود.

گفتنی است، درحکم محمدرضا نوایی لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش آورده است؛

با عنایت به تفویض اختیار رییس جمهور محترم در اجرای ماده ۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی کیش» منصوب می‌شوید. 
با عنایت به شعار سال؛ نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری به «سال تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی‌ها»؛ از جنابعالی انتظار می‌رود در راستای ارتقاء جایگاه و گسترش و تسهیل تولید در منطقه، با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استراتژیک آن منطقه و تلاش به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه‌گذاری و همچنین انتقال فناوری‌های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی اهتمام لازم را به عمل آورید.
امید است در انجام شایسته وظایف محوله و تحقق منویات یادشده با رعایت اصول قانون‌مداری و با اتکال به خداوند متعال و با تشریک مساعی کلیه همکاران سازمان منطقه، در طول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف آن منطقه؛ نقش موثر و سازنده‌ای ایفا نمایید. 

 «محمدرضا نوایی لواسانی» دارای مدرک دکتری است.
لواسانی، در سال ۲۰۱۵ توسط فدراسیون جهانی جوایز بین المللی(FAB)  به عنوان جوانترین رهبر کسب و کار انتخاب شد.

از مهمترین سوابق کاری وی می توان به رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری رویای روز کیش، مشاور معاون رییس جمهور در بنیاد شهید، مدیر عامل هولدینگ دیدار ایرانیان (کارگزار اصلی شهرداری تهران)، رییس هیات مدیره شرکت لیزینگ دی و عضو هیات مدیره شرکت نوسازان شهر تهران اشاره کرد.

پیش از وی، جعفر آهنگران از اسفند ۱۳۹۹ مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده داشت

 

کد خبر : 2685
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.