امام جمعه اهل سنت کیش گفت: رونق و توسعه در کیش محقق نمی شود مگر اینکه بدون توجه به گرایش های حزبی، سیاسی ومذهبی تنها به بالندگی، سرافرازی و عزت ایران بیاندیشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید سازمان منطقه آزاد کیش با حضور سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد کیش، روسای نهادها و سازمان های مستقر در جزیره کیش در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش های جعفرآهنگران با اشاره به گزیده ای از نامه امام علی (ع) به مالک اشتر در خصوص انتخاب فرمانداران و نظارت بر عمکرد آنان به تجربه کیش در تودیع و معارفه مدیران در طی سال های گذشته اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه های کیشوندان عدم ثبات مدیریت ها در این جزیره است.

وی انتصاب سعید محمد به عنوان دبیر شورایعالی مناطق آزاد و نوایی لواسانی به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را دو رویداد مثبت و خوشایند برشمرد و تاکید کرد: توسعه و رونق در جزیره کیش محقق نمی شود مگر اینکه بدون توجه به گرایش های سیاسی، حزبی و مذهبی برای سربلندی و عزت وطن تلاش کنیم و اگر هدف سربلندی و عزت ایران اسلامی باشد دیگر نگاه هایمان حزبی، سیاسی و مذهبی نخواهد بود و همه برای منافع ایران حرکت می کنیم.

 جعفر آهنگران مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه با حکم سرپرستی موقت راهی جزیره کیش شدم به مواردی از مشکلات در جزیره کیش اشاره کرد که در هنگام تصدی مدیریت خود با آن ها روبرو بود.

وی با اشاره به احیاء طرح جامعه کیش در دوره مدیریت خود از طرح جامع هندورابی نام برد و از جزیره کیش به عنوان یکی از برندهای بی نظیر در کشور و شهری با مردمانی با فرهنگ، قانونمدار، شهر مومنانه و ماهپاره ای از ایران زمین یاد کرد.

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: نباید اجازه داد طرح‌های تکراری در کشور در جزیره کیش ایجاد شود، جزیره کیش نیازمند طرح‌های منحصر به فرد است.

کد خبر : 2686
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.