مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه در برخی دوره های گذشته امتیازات مناطق آزاد به راحتی از دست رفته است از تلاش برای بازگرداندن این امتیازات به مناطق آزاد همچنین جمع شدن امضاء های طلایی خبرداد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، دکتر محمدرضا نوایی لواسانی در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به رصد مشکلات مردم جزیره کیش در روزهای اخیر و صحبت با کسبه، مردم و اقشار کارگری اظهار کرد: در رصدها با مشکلات اقشار مختلف مردم اعم از بانوان، تاکسی داران، صیادان، بازاریان، کارگران و سختی هایی که کارآفرینان در مراجعه به سازمان برای دریافت مجوزها روبرو بوده اند آشنا شده ام.

 

وی با بیان اینکه در جستجو و جمع آوری اطلاعات از مدیران گذشته سازمان به این حقیقت رسیدم که برخی ازمدیران سابق در مراسم معارفه مدینه فاضله ای برای آینده مردم ترسیم می کردند ودر زمان تودیع نیز این مدینه فاضله خیالی برای خود انجام شده محسوب می کردند تاکید کرد: آنها در خیال خود به این مدینه فاضله دست یافته و آن را در مراسم تودیع به مدیر بعدی تحویل می دادند اگر چه برخی مدیران به خوبی عمل کرده و خوش درخشیده اند.

نوایی لواسانی با اشاره به اینکه صحبت های مردم و مدیران هر یک دو دنیای متفاوت را در مقابل دیدگان ترسیم می کند تصریح کرد: اگر نگویم برخی از مدیران در دوره های گذشته خیانت کرده اند بی تردید امانتدار خوبی برای مناطق آزاد نبوده اند و بهترین امتیازات مناطق آزاد را به سادگی از دست داده اند.

وی افزود: برخی اوقات با یک تلفن، یا یک دستور و برخی اوقات بدون تعارف و مقاومت یا کمترین مقاومت امتیازات را واگذار کرده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه اگر معافیت از مناطق آزاد گرفته شود دیگر این مناطق چیزی ندارند تصریح کرد: برخی از مدیران ابزارها را چنان به راحتی از دست داده اند که می توان گفت؛ مدیریت که هیچ، امانتداری هم نکرده اند.

وی با تاکید براینکه تلاش می کنیم که کیش بهشت کارآفرینان باشد ادامه داد: ما امانتدار کیش هستیم نه صاحب آن و اجازه نداریم از برخی میهمانان پایتخت با بیت المال پذیرایی های لاکچری داشته باشیم.

وی با اشاره به حذف امضاء های طلایی افزود: با اصلاح روش ها باید امضاء های طلایی جمع شود برخی از سرمایه گذاران زمانی که روند شفاف و درستی را نمی بینند به فساد آلوده می شوند.

نوایی لواسانی خاطر نشان کرد: برخی فکر می کنند مدیران جوان انقلابی یعنی مدیری که هر لحظه تصمیم های هیجانی می گیرد و تغییرات و اقداماتی اتوبوسی انجام می دهد و برخی اقشار را نمی بیند اما اینگونه نیست و ما تلاش می کنیم از فساد و تشریفات دور باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر : 2688
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.