سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین نمایشگاه "روایت خدمت؛ وعده، وفا" که با هدف روایت خدمات و دستاوردهای دو ساله دولت سیزدهم در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد حضور یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این سازمان در نمایشگاه روایت، خدمت /وعده، وفا که امروز شنبه چهارم شهریور  با حضور غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور افتتاح شد؛ همراه با مناطق آزاد ارس، اروند، قشم، چابهار، ماکو و انزلی در غرفه شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی با هدف ارائه دستاوردهای دوساله دولت سیزدهم در جزیره شرکت کرده است.

همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت و معاون رییس سازمان محیط زیست کشور از غرفه شورایعالی مناطق آزاد و سازمان های شرکت کننده بازدید کردند.

گفتنی است، این نمایشگاه با حضور ۳۱ وزارتخانه و دستگاه اجرایی از امروز شنبه چهارم تا هفتم شهریور، ساعت 8 صبح تا 16 عصر در سالن های ۸ و ۹ محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللی تهران برگزار می شود.

کد خبر : 4182
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.