مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار مردمی که معاونان و مدیران عامل شرکت های تابعه نیز حضور خواهند داشت از نزدیک به درخواست ها و مشکلات ساکنان این منطقه رسیدگی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر که الگوی شایسته ای از مسوولیت پذیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند؛ با پاسخگویی به مطالبات ساکنان جزیره کیش که ادامه دهنده راه شهدا در زمینه خدمت خالصانه به عموم مرم جامعه است، نشستی با عنوان دیدار مردمی رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.

بنابراین گزارش، دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش امروز دوشنبه ششم شهریور بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل یاد شده با رویکردی که "هفته دولت، فرصت مغتنمی" برای ارزیابی نخبگانی که بیرون از دولت و اشخاصی که داخل دولت هستند از سوی مقام معظم رهبری بر این مهم تاکید شده، برگزار می شود.     

ساکنان جزیره کیش می توانند برای دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه منطقه آزاد کیش، معاونان این سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه در زمان و محل یاد شده حضور به هم رسانند.

کد خبر : 4186
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.