مشکلات و در خواست های ۹۰ نفر از کیشوندان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکت‌های تابعه بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این دیدار  که عصر دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد؛رحیم سرهنگی به همراه معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه و رییس بیمارستان از نزدیک ضمن آشنایی با مشکلات کیشوندان دستورات لازم را جهت پیگیری و رفع آنها صادر کردند.

در این دیدار مردمی که در فضایی صمیمی و به دور از تشریفات اداری بود؛ درخواست ها و مشکلات ۹۰ نفر از کیشوندان بررسی و برای پیگیری به مسوولان اجرایی ارجاع داده شد.

رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار  ضمن دیدار مستقیم با مردم و آگاهی از نیاز های آنان، در خصوص رفع مشکلات مطرح شده، دستورات و راهکارهای لازم را در چارچوب قوانین و مقررات  به معاونین و مدیران حوزه های مربوطه صادر کرد.

گفتنی است طرح های سرمایه گذاری، اشتغال، مسکن، درخواست مجوز فعالیت اقتصادی، بحث های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، تسهیلات بانکی و وضعیت معیشتی از جمله موارد مطرح شده در جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه بود. 

شایان ذکر است دیدارهای چهره به چهره مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش سبب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعان و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم  شده است.

کد خبر : 4193
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.