مدیر آموزش و پرورش منطقه آزاد کیش اجرای پروژه مهر را نماد برنامه ریزی و تحول در مدارس برای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، صالح بهرام پور در نشست کارگروه‌های شش گانه پروژه مهر گفت: برگزاری این کارگروه‌ها زمینه مناسبی برای بازگشایی هرچه باشکوه‌تر مدارس خواهند بود.

وی به نقش پررنگ معلمان در سرنوشت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: بررسی وضعیت نیروی انسانی مدارس، تعمیر و تجهیز مدارس، روند ثبت نام دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی و چگونگی ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از نکات مهم برگزاری این کارگروه است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این نشست کارگروه‌های شش گانه پروژه مهر را زبان گویا در اطلاع رسانی فعالیت‌های انجام شده دانست.

حاجی زاده پروژه مهر را مظهر تصمیم سازی درست و بهینه در راستای بازگشایی مدارس در کشور برشمرد و گفت: کارگروه‌های سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت، نظارت و ارزیابی و سلامت براساس شرح وظایف محوله در استان فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و اعضای کارگروه‌ها با نظارت و بازدید مستمر از مدارس و بررسی مشکلات و کمبود‌های آنان نسبت به رفع فوری نواقص و مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند تا در فصل بازگشایی مدارس میزبان خوبی برای نوآموزان و دانش آموزان در جزیره کیش باشیم.

شاهرخ نیازی معاون آموزشی و دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش کیش نیز در این نشست به تشریح وظایف ستاد پروژه مهر و اجرای سیاست گذاری‌ها، پیگیری مصوبات و نظارت بر اجرای بهینه فعالیت‌های پروژه مهر در مدیریت و مدارس منطقه آزاد کیش پرداخت.

کد خبر : 4219
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.