جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اشاره به امنیت پایدار موجود در این‌جزیره گفت: کیش جایی برای رشد افراد مخل‌ جامعه نیست و این‌ جزیره اراذل و اوباش ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا سرهنگ «فرج نظری» با بیان اینکه امنیت موجود در کیش زبانزد است، اظهار کرد: همکاری کیشوندان با پلیس نقش بسزایی در ایجاد امنیت پایدار موجود در «کیش» دارد و همین سبب شده تا این جزیره عاری از جرائم خشن باشد.

وی با افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس در کیش، اراذل و اوباش در این جزیره جایی ندارند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش امنیت پایدار را حاصل امنیت مردم پایه دانست و افزود: مردم ولی نعمت پلیس هستند و بدون مشارکت مردم نمی‌توان به امنیت پایدار رسید.

وی با تاکید براینکه هوشمند سازی جزیره باید در دستور کار قرار گیرد، بیان کرد: با هوشمند سازی، میزان جرائم خرد نیز در این جزیره به نزدیک صفر خواهد رسید.

سرهنگ «نظری»‌ مدت زمان حضور پلیس کیش در صحنه را بین سه تا ۱۰ دقیقه اعلام کرد.

کد خبر : 4227
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.