امام جمعه اهل تسنن کیش در بازدید از اجرای طرح زیباسازی معابر سفین از فعالیت های عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات در منطقه سفین تقدیر کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن عصر سه شنبه 18 مهر به همراه محسن نظرپور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت و بدریه بحرینی رییس شورای شهر کیش از روند اجرای طرح های عمران شهری در بخش های مختلف سفین بازدید کرد.

 در این بازدید شیخ یعقوب شمس، ضمن تقدیر از تلاش گسترده مدیریت وکارکنان شرکت عمران ، آب و خدمات در حوزه خدمات شهری اظهار داشت: تلاش برای زیبا سازی معابر و بهسازی گذرگاه ها و مناطق مسکونی سفین ضمن تامین رفاه و رضایتمندی ساکنان این مناطق چهره این بخش تاریخی شهر را آراسته تر کرده و برای توسعه گردشگری کیش ضروری است.

امام جمعه اهل تسنن اجرای طرح بهسازی سفین را زمینه ساز حضور گردشگران بیشتر در این بخش از جزیره کیش دانست و گفت: برای رونق گردشگری فرهنگی و معرفی آداب و رسوم بومیان به گردشگران زیباسازی مناطق مختلف سفین و آراستگی شهری از عوامل مهم و ضروری است.

شیخ یعقوب شمس با تاکید بر اینکه زیبا سازی گذرگاهها و معابر سفین جدید و قدیم علاوه بر تلاش مسئولان نیازمند مشارکت بومیان و ساکنان این مناطق هم هست تصریح کرد: با هم افزایی ساکنان بومی سفین قدیم و جدید می توان مشاکت عمومی را در همسان سازی نمای منازل و استفاده از رنگ آمیزی هماهنگ در جهت افزایش جذابیت های بصری در نمای شهری و همچنین آراستگی و نظافت معابرتقویت کرد. 

محسن نظرپور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران؛ آب و خدمات نیز با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت های خدمات شهری و تامین رفاه بیشتر همه ساکنان کیش در بخش های مختلف مهم ترین مسئولیت شرکت عمران، آب و خدمات است اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی مناطق شهری از جمله سفین قدیم و جدید در حوزه توسعه شهری در طول سالهای اخیر کم برخوردارتر بوده اند استمرار طرح بهسازی و زیباسازی معابر سفین در دستور کار شرکت قرار گرفت که در حال اجراست.  

 وی ابراز امیدواری کرد ساکنان این مناطق نیز هنگام تعمیرات و بازسازی نمای منازل مسکونی خود از مصالح همسان و رنگ های همانگ استفاده کنند تا شهر جلوه زیباتری داشته باشد. 

لازم به ذکر است اجرای 4500 متر مربع عملیات زیر سازی، اصلاح شیب، غلاف گذاری و اجرای کفپوش بتنی در سفین قدیم و 3500 متر مربع پیاده رو سازی و کفپوش بتنی در سفین جدید بخشی از فعالیت های عمرانی است که در 6 ماه نخست امسال در منطقه سفین قدیم و جدید اجرا شده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4326
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.