مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای تبدیل این جزیره به قطب گردشگری پزشکی کشور گفت: از حضور چهره‌های برتر پزشکی در بیمارستان کیش حمایت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، «رحیم سرهنگی» با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی کیش،‌ ظرفیت بی نظیری برای این جزیره در توسعه گردشگری سلامت بخشیده است،‌ اظهار کرد: ایران از نظر پزشکی جایگاه شایسته‌ای در عرصه بین المللی دارد و طی سال‌های اخیر نیز پیشرفت‌های قابل توجهی در این حوزه داشته که باید نهایت بهره برداری از آن در توسعه کشور به عمل آید.

وی با اعلام اینکه شرایط لازم برای حضور چهره‌های ماندگار و مطرح پزشکی ایران در بیمارستان کیش فراهم می‌شود، افزود: به دنبال ارتقاء سطح خدمات رسانی در بیمارستان جزیره هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به حضور دکتر «کامران باقری لنکرانی» در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش برای ویزیت بیماران اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی سرپرست جدید بیمارستان کیش برای دعوت از چهره‌های مطرح پزشکی کشور، اقدامی مناسب است که باید تداوم یابد.

«سرهنگی» ادامه داد: روز گذشته دیداری نیز با دکتر «باقری لنکرانی» انجام و جهت ارتقاء کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان فوق تخصصی کیش تبادل نظر انجام شد.

وی همچنین اعلام کرد: از هرگونه اقدام در راستای تجهیز و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم در بیمارستان کیش حمایت می‌کنیم.

«سرهنگی» با اشاره به هوای پاک و سالم جزیره کیش، خاطر نشان کرد: این جزیره همچنین می‌تواند بهترین محل برای طی دوره نقاهت باشد و زنجیره گردشگری سلامت را تکمیل‌تر کند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4328
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.