بدریه بحرینی نماینده مردم شریف کیش از تعامل سازنده مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با شورای اسلامی جزیره و گام برداشتن این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، رئیس شورای اسلامی شهرکیش با بیان این که مدیریت مدبرانه محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با رویکردی تعاملی با شورای اسلامی شهر کیش راه گشای مسیر آبادانی و توسعه این منطقه خواهد شد، اظهار داشت: اجرای طرح زیباسازی و بهسازی معابر سفین؛ بخشی از تلاش های صادقانه و بی منت شرکت عمران و خدمات و نشان دهنده نگاه تعاملی این شرکت در مسیر توسعه متوازن کیش است.

بدریه بحرینی در بازدیدهای متعددی که به اتفاق معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و امام جمعه اهل تسنن از عملیات طرح بهسازی سفین داشتند؛ اقدامات عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش را مثبت ارزیابی کردند.

همچنین رئیس شورای اسلامی کیش ضمن تحسین اهتمام ویژه شرکت عمران، آب و خدمات کیش در زمینه تامین رفاه حال بیشتر ساکنان منطقه سفین و توسعه زیرساخت های شهری و زیبا سازی معابر را نشان از تعهد و انجام شایسته وظایف محوله آن شرکت عنوان کرد.

بنابراین گزارش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن در این بازدید از تلاش بی وقفه مدیرعامل وکارکنان شرکت عمران، آب و خدمات در حوزه خدمات شهری قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4329
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.