فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: باند سارقان منزل و فروشگاه‌ها در کیش منهدم و اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اصغر جمالی» روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل و فروشگاه در سطح جزیره، موضوع به طور جدی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی به هفت نفر از سارقان سابقه دار و محکومان تازه آزاد شده از زندان مشکوک شدند، افزود: در همین راستا تحقیقات از این افراد که دارای بیش از ۲۰ فقره سابقه محکومیت بودند، آغاز شد.

سرهنگ جمالی ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد، سارقان به صورت سازمان یافته وارد منزل و فروشگاه شده و اقدام به سرقت لوازم موجود می‌کردند.

وی با بیان اینکه سارقین در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، گفت: پس از دستگیری، سارقان به سرقت های انجام شده اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری هفت نفر در این پرونده و تحویل آنان به دستگاه قضایی خبر داد.

وی ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت موارد امنیتی و تجهیز منازل خود به سیستم های بازدارنده، خاطرنشان کرد: کیشوندان ضمن رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیس، پیرامون پیشگیری از جرایم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4367
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.