بخشدار کیش با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: مقایسه به خاک و خون کشیدن دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ با جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیسم نشان می‌دهد که خوی وحشی‌گری استکبار تغییری نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا «محبوبه کرمی» ۱۳ آبان روز دانش آموز را نماد حق‌طلبی و ایستادگی در برابر استکبار دانست و اظهار کرد: ملت شریف ایران در این روز به تمامی ملت‌های آزاده و مستضعفان جهان درس استکبارستیزی آموختند.

وی اضافه کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران عزیز و جهان اسلام، فصل جدیدی در جبهه حق در برابر باطل به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود.

بخشدار کیش با محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، بیان کرد: آمریکا و برخی دولت‌ها با حمایت از جنایت‌های اسرائیل در کشتار مردم بیگناه، زنان و کودکان عملا حقوق بشر را قربانی اهداف پلید خود کردند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی، امروز سردمدار مبارزه با استکبار جهانی است و امید را در دل مردم آزاده جهان زنده کرده است.

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز /شنبه/ همزمان با سراسر کشور در کیش آغاز شد.

در این راهپیمایی، کیشوندان و گردشگران این جزیره با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر صهیونیسم»، «الله اکبر» و « وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، « پیروزی با حماس است، اسراییل در هراس است» انزجار خود از استکبار جهانی فریاد زدند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4398
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.