سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش از تغییرات با هدف تامین رفاه بیشتر شهروندان و حرکت در مسیر تحول خدمات و اجرای کامل هوشمندسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، میثم سام بند در نشست هم افزایی با پدافند غیرعامل و اداره اجرائیات و روسا و معاونان فرماندهی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش بر جایگاه ویژه مشارکت شهروندان در توسعه هر شهر تاکید کرد.

وی با تقدیر از تلاش نیرو‌های نظامی و انتظامی برای حفظ نظم و امنیت در کیش، همراهی شهروندان قانونمدار را مهم‌ترین رکن برای حفظ انضباط شهری دانست و گفت: با تسهیل ارتباط شهروندان با مسئولان و دریافت نظرات و مطالباتشان، مشارکت مردمی در مدیریت شهری تقویت شود.

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیر عامل نیز با اشاره به بازدید‌های دوره‌ای با هدف نظارت گسترده بر ایمنی ساختمان‌ها از صدور شناسنامه ایمنی برای اماکن و ساختمان‌های کیش خبر داد.

جعفر شیرزاده تصریح کرد: پیشگیری و فرهنگ سازی از اولویت هاست و تلاش می شود با آموزش مناسب و افزایش سطح آگاهی شهروندان، شهری ایمن‌تر داشته باشیم.

سرپرست اداره اجراییات شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز گفت: در فعالیت‌های خدماتی رضایت کامل شهروندان امری دشوار و نیازمند هم افزایی و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی است.

مجید پردیس افزود: برای حل مشکلات در حوزه‌های حمل و نقل عمومی و ساماندهی موتور‌های شارژی نیازمند تعامل مسئولان در حوزه‌های سیاست گذاری، تصمیم گیری و اجرا هستیم.

وی با اشاره به نظارت گسترده اداره اجراییات برای حفظ انضباط شهری و برخورد با موتور سواران متخلف، افزود: برای تحقق شعار کیش شهر ایمن علاوه بر نظارت گسترده بر اجرای قوانین و ارتقای فرهنگ شهروندی، تدوین ضوابط کاربردی و پرهیز از تصمیم گیری‌های سلیقه‌ای ضروری است.

شرکت کنندگان در این جلسه بر اهمیت همکاری فراجا با بخش‌های شرکت عمران، آب و خدمات برای حفظ امنیت و آرامش محیط شهری، رسیدگی به وضعیت معتادان بی خانمان، آموزش رانندگان ناوگان حمل و عمومی با هدف مشارکت در حفظ نظم و امنیت شهروندان، ساماندهی مستمر موتور‌های شارژی و ارائه طرح‌های نوین در راستای کاهش خطرات ناشی از تردد موتور‌ها در بخش‌های مختلف نوار ساحلی و معابر، ترویج فرهنگ استفاده صحیح از موتورشارژی و پرهیز والدین از تهیه موتور برای خردسالان و نوجوانان، تولید محتوا‌های رسانه‌ای با هدف حفظ فرهنگ ترافیک کیش، مدیریت و استفاده مناسب از ظرفیت‌های فضای مجازی با هدف دستیابی سریع‌تر به مطالبات مردمی تاکید کردند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4390
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.