اختتامیۀ دومین دورۀ جایزه عکس میکا برگزار شد  با حضور عکاسان برتر در میکامال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، شامگاه شنبه بیستم آبان‌ماه مراسم اختتامیۀ دومین دورۀ جایزه عکس میکا برگزار و برگزیدگان این جایزه معرفی شدند

بنابراین گزارش، آئین پایانی دومین دورۀ جایزه عکس میکا در پردیس سینمایی مرکز تفریح و خرید میکامال برگزار و جوایز نقدی، تندیس ویژه و لوح تقدیر برگزیدگان، از سوی هیأت داوران اهدا شد.

در بخش حرفه‌ای جایزه نقدی 70 میلیون ریالی و تندیس ویژه به ژاله محمدیان از چابکسر، زینب مختاری از کیش و امین رحمانی از تاکستان رسید. جایزه بخش حرفه‌ای کیشوندی نیز به حامد تهمتن تعلق گرفت.

دیپلم افتخار و جایزه نقدی 30 میلیون ریالی این بخش نیز به مریم آل‌مومن از شهرکرد، سمیرا جعفری از کیش، مهدی کاظمی از فسا، محمد داورپناه و میلاد حدادیان از مشهد اهدا شد.

در بخش موبایلی، جایزه نقدی 40 میلیون ریالی و تندیس ویژه مشترکاً به علی خوانین از شیراز، یوسف سرفراز و فاطمه رضایی از کیش تعلق گرفت.

دیپلم افتخار و جایزه نقدی 20 میلیون ریالی این بخش نیز به مریم پوستین‌دوز از اصفهان، امین رحمانی از تاکستان و حمید سبحانی از مشهد رسید.

در این مراسم که با استقبال عکاسان و هنرمندان کیش همراه شده بود، میکامال به پاس یک عمر تلاش خستگی‌ناپذیر عباس دوست‌قرین، عکاس پیشکسوت کیش، به ایشان ادای احترام کرد و از او تقدیر به عمل آورد.

همچنین، در آئین اختتامیه این دوره از جایزه، یاد مسعود زندی، عکاس رسانه‌ای فقید کیش نیز گرامی داشته و از خانواده ایشان قدردانی شد.

گفتنی است، در دومین دورۀ جایزه عکس میکا، 214 عکاس با 830 عکس از سراسر ایران حضور داشتند. هیأت داوران این دوره را سیف‌الله صمدیان، غوغا بیات و مجید سعیدی تشکیل می‌دادند.

 

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4434
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.