مدیرعامل جامعه‌ بازاريان و بازرگانان کیش در نشستی با حضور رئیس اداره پست جزیره کیش با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دغدغه های پرتکرار بازاريان جزیره، ارسال مرسوله از کیش به سرزمین اصلی است، از آمادگی استقرار باجه های پستی در بازارهای کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، رحمان سادات نجفی با بیان اینکه با همکاری اداره پست جزیره در فاز اول در ۴ بازار تجاری، باجه های پستی جهت ارسال مرسولات به سرزمین اصلی استقرار خواهد یافت، آمادگی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش را برای مستقر کردن این باجه ها در تمامی بازارهای تجاری کیش اعلام کرد.

رئیس اداره پست جزیره کیش هم در این دیدار با اشاره به اینکه پست ، یکی از شاخص های توسعه یافتگی هر جامعه محسوب می شود، ضعف ساختاری موجود و قوانین و مقررات دست و پاگیر را از عوامل عدم ارائه خدمات کامل در اداره پست کیش برشمرد.

حسن زاده همچنین به سرانه ترافیک پستی کیش نیز اشاره ای کرد و گفت ؛ علی رغم همه تلاش های انجام شده، این سرانه در شأن نام جزیره و ساکنان آن نمی باشد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه پست جزیره کیش ارتقای میزان رضایتمندی کیشوندان است ، از افزایش سطح کمی و کیفی مبادله مرسولات وارده به کیش خبر داد. رئیس اداره پست کیش تصریح کرد ؛ متاسفانه با وجود پیگیری های انجام شده ، سهم پست از اقتصاد کسب و کار در تجارت الکترونیک صفر می باشد.

در این نشت مقدماتی راهکارهای لازم جهت استقرار باجه های پستی در بازارهای کیش که به ابتکار جامعه بازاریان و بازرگانان کیش مطرح شده ، بررسی و بزودی با انعقاد تفاهم نامه ،  عملیاتی خواهد شد.

کد خبر : 4468
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.