دوره آموزشی مهارت های ارتباطی و اصول و فنون مذاکره در شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، این دوره آموزشی با هدف ارتقای مهارت های ارتباطی معاونان و مدیران این شرکت و آموزش روش های صحیح مذاکره عصر روز شنبه 11 آذر در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
تعریف مفاهیم ارتباطات و مذاکره ، تدوین استراتژی مذاکره،مهارت‌های ارتباطات کارآمد با هدف ارائه پیام‌ها به شکل واضح در مذاکرات، اعتمادسازی، تفکر استراتژیک، انعطاف‌پذیری و زبان بدن و تاثیر آن بر نتایج مذاکرات، از جمله سرفصل هایی بود که دکتر سیدجلیل جوادی مدرس این دوره مطرح کرد. 
لازم به ذکر است مدیریت برنامه ریزی شرکت عمران،آب و خدمات با هدف ارتقای سطح مهارت های و توانمندی کارکنان این مجموعه در طول سال دوره های اموزشی متعدی را برگزار می کند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4561
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.