قاضی شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلابی کیش از متلاشی شدن دوباند سرقت در کیش خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، ابوالفضل بهمن آبادی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: دراین راستا تعداد 7  نفر دستگیرسارق و مالخر دستگیر و اموال سرقت شده کشف و شناسایی شد.

وی با اشاره به شناسایی برخی از مالباختگان و بازگشت اموال به صاحبان آن افزود: با انجام طرح های مبارزه با جرائمی همچون سرقت توسط پلیس آگاهی 2 باند سرقت از منازل در کیش شناسایی و منهدم شدند و کالاهایی به ارزش 20 میلیارد ریال شامل لوازم منزل و طلا از آنان کشف شد.

قاضی شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلابی کیش افزود: همکاری و تعامل خوب پلیس و قوه قضائیه موجب شد تا عرصه بر مجرمین تنگ شده و در دام پلیس گرفتار شوند

بهمن آبادی با توصیه به ساکنان وگردشگران کیش در حفظ و نگهداری از اموال خود خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4649
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.